17 června 2009

Dojeby....

Jo poslední dobou už je toho na nás prostě moc....To že je Adé skoro non-stop dojebaná, to už mi přijde takové normální...koho by to taky nedojebalo že? 6 nocí spát v blízkosti jednoho člověka...vzájemné "olizování" atd...no a nakonec bukaj..to byla asi poslední společná noc...nevím přesně kde a v čem se to posralo...podle mně je to tak že Pepe neví co chce....no je to tak, protože potom co mu Adé napsala jednu smsju ani nepozdraví...prostě totální ignorace......sere se všechno co může.....
No a já?..ještě nedávno se o mně tvrdilo že prostě nejdu dojebat...taky sem si to myslela...hmmm a hovno...kurva ste mně měli vidět včera...To jsem ze samého dojebu seřvala i mojeho psa, což mně mrzí uplně nejvíc bo ten chudák za nic nemože..Některé lidi fakt nechápu a asi nikdy nepochopím...když vám někdo napíše ať se mu vyhýbáte a přitom chce o víkendu přijet tak jako kurva snad možu chodit po svoji vesnici ne?..hmm musela sem se už jen smát.........no ale dojebům už je konec...všeci jsou svobodní..a teď už snad i bestiálně šťastní
!!!!!

1 komentář:

Adéé řekl(a)...

DOJEBY NEKONČÍ!!!