22 března 2010

VF víkend (část 1.)

Musím uznat, že tohle byl opravdu luxusní víkend a jeden z nej víkendů vůbec... FiXa je opravdu skvělá kapela a mrzí mě, že jsem to nezjistila už před pěti lety, kdy jsem ji poprvé zaregistrovala..

Pátek 19.3.2010

No frýdecko místecký koncert ve Stounu byl opravdový masakr...z klubu jsme totálně nechápaly, bo je to snad nějaký bývalý proti atomový kryt!...a je docela malý a podium taky...navíc je hodně nízko, takže stát v první řadě tentokrát nebyl vůbec dobrý nápad:/ odnesly to naše kolena:( Jako předkapela vystoupili, okolo deváté hodiny, THE CORNFLAKES, kteří nehráli vůbec špatně a parádně to tam rozjeli! A právě při jejich vystoupení jsem získala nejbolestivější modřinu...Zahráli asi 9 songů a pak už dostala prostor kapela, na kterou se všichni netrpělivě třepali!:) Na podiu se postupně zjevili všichni členové VF a začala zvukovka...byla velmi rychlá. Když už jsem si myslela, že je konec zvukovky a že hoši zase odejdou, najednou začal Márdi valit první song Duchové, a dav za náma se dal ihned do pohybu! Ani nevím kdy jsem z tama zmizela...ale prostě jsem to chtěla přežít, tak jsem se nějak přemístila na pravou stranu, spíše mě tam strhnul dav....Pája tam chudák ještě chvíli lítala před podiem a pak se dostala za mnou...následovala Holka S Lebkou, Suprkino a Stereoid..po něm jsme se vrátily zpět do krutého davu ale ke kraji, kde to bylo v klidu...hráli songy jako Krasojízda, Druhá Půlka Žárovky, Darling, Dezolát....s Pájou jsme se tam tak různě posouvaly po pravé straně...výhled na Márdiho kreace a výtlemy jsme měly dobrý:D Nakonec jsme po zbytek koncertu zakotvily na pravé straně přímo u podia...to pak valili ty nej živé songy jako Kostel-Biohazard-McD, Velká láska, Lunapark, Barová Turistika, Ruzyně....v klubu nebyl vůbec žádný vzduch!...ale nejlepší bylo, když Márdi začal valit na přání Meyly Letní Tlení...to byl pro mě asi nej song z Frídku:) takový pomalejší a jen "pryč,pryč, pryč,pryč..."...samozřejmě, že potom přišly ještě ostatní dobré a už tradiční songy jako 1982, atd...Márdi byl dost mimo, furt se tlemil a bouchal do plechové ventilace nad ním:D...



no to červené nad Márdim je ta ventilace, či co to bylo:D

fotky jsem fotila při Antidepresivní Rybičce:)

Jolana....
Po skončení se rozjela after...my se však šly vzpamatovat na hajz:), kde byla voda!!!:D Po návratu z WC jsem zašla dokoupit fixí sbírku placek a poté zadírala na trička...to už si Pája všimla Márdiho za mnou:) tak jsme šly hned za ním. Dala jsem mu do ruky tři booklety a poprosila ho o podpis...nechápal z mé přezdívky Adé..:D K tomu jsem mu ještě jen tak řekla, že se uvidíme aji zítra...on zavalil cosi, že to by teda měli pozměnit playlist a Pája geniálně zavalila, že by mohli zahrát Samurajské Meče (jeden z nej songů pro mě)...a on že jo...:D tak jsme mu poděkovaly za podpisy, on se nějak podezřele tlemil a stouply jsme si opodál...jak okolo nás potom procházel, zavalil: "Tak zítra holky"....dobre no:D...okolo půlnoci jsme s našima vyrazili zpět domů....

No a zítra nás to čekalo znovu! Jak krásný pocit!!! Sice jsme byly obě v trochu dezolátním stavu, ale ani to nás nemohlo zastavit!!!
Pokračování co nejdříve.....

Žádné komentáře: