07 prosince 2008

fakt luxusní víkend

Začalo to v pátek,když jsme se šli s Adé projít s Šardou.Když jsme došli dom a vyměnily Šaryka za Pepeho,tak jsme šli k Adé pozavírat ty její dynosaurusi na zahradě:-D sme se do toho zavírání nějak moc vžily,a tak kdo bydlí poblíž a v pátek k večeru slyšel nějaké podivné zvuky tak at se nediví protože my jsme přece TROCHU JINÍ.......jo ....Pak jsme šli k Adé do pokoje,kde jsme vypily kofolu a Adé tam začala na bednách pouštět fakt good songy....no fakt dobře jsme si u ní zapařily,no a když jsme prožívali song od metallicy tak tam vešel od Adé taťka a mírně s nás nechápal.....No ae pak už Pepe musel jít bo jel druhej den do Ostravy,tak jsme šli taky,Adé napsala Kubovi ať v 8 příjdou do zastávky,že tam počkáme na její mamku a přemluvíme ji ať může u kuby spát.No nečekala sem že to pujde tak lehce.U kuby jsme se podívali na film a u toho pily medovinu.Já s Adé sme byly upe mrtvé,když sme chvilku pozorovaly rybičky v akvárku:-DSme ae u toho filmu nějak zadírali tak se to vyplo a šli sme spát,spalo se dobře až na to že mi celou noc za hlavou chrápal pes!!!!Ráno jsme se nasnídali a Kuba s Krokem nás odprovodily dom.Doma sem se převlíkla a šla do Laryšova za Wikčou.Myslela jsem si,že když celej týden nejezdila tak že bude divoká,ae bylo to právě naopak,nechtěla se mi ani rozklusat,tak sem tam asi 2 hodiny chodila po ohradě.Paní Jana mi pak nabídla jestli s ní nechci jet do Opavy do stájí kde má Fyna.tak jasne že jsem to neodmítla.Mají tam spoustu nádherných závodních koní a Fyn mezi něma vypadal úžasně.Když jsem přišla dom,tak se mě zeptali v kolik jsem večer přišla,a když sem na ně vybalila že dneska ráno v 11,tak na mě upe nechápavě čuměli..........No a to je asi všechno co jsem chtěla napsat...

1 komentář: