29 června 2009

To byly tak mocné časy...9.října 2008

Tak tohle byly fakt neopakovatelné mocné časy!!! Podzim, uklízení v kulturáku, "zelené" večery:), zajímavá atmosféra...někdy si říkám, že to mohlo všechno dopadnout jinak...kdybych tenkrát udělala, to co jsem chtěla... Ale teď mě tak napadá, že bych spíše dopadla tak jak teď (sama a Pepe by mě ignoroval!) No ale to je to kdyby! Za rozpad téhle sestavy můžou, kdo jiný než naše blbé vztahy!! Nejdříve si našel holku Pepe, pak jsem si já našla kluka, no a nakonec si našla kluka Pája...a proto si za to můžem sami!!! Nevím jestli se nám ještě někdy podaří, aby jsme byli všichni 3 ve stejnou dobu "volní", kdyby ano tak už to stejně nebude jako dřív, ale mohlo by!!! Dnes už legendární "zelené" fotky. Pořád nechápu, že se tenkrát Pepe nechal takhle zmalovat, nabarvit a obléct! A ani moc neprotestoval!!!:D (černé líčení a zelená hlava byla moje práce:D i nápad...)

.... tady Pája a Pepíček a v pozadí GD...
...no...tady se semnou Pepe ještě normálně bavil..to byl ještě docela normální..i když.
Kua kde jsou ty časy??? Co se tak najednou stalo?? Proč se to všechno tak posralo???????!!!!

Žádné komentáře: