05 srpna 2009

Šokující - FOTO!!!!

Billieho a Trého polibek!:D OMG! No tak tady máte k tomu Popcorňáckému článku o GD také foto! Hledala jsem na youtube taky video, bohužel (naštěstí!!!:D) jsem žádné nenašla!
No takže tohle jen dokazuje, že Mike je chudák a že je obětí zvrhlých kamarádů! Teda, že BJ si dá občas nějakou tu pusu s chlapem jsem věděla, ale že je až tak zvrhlej a na veřejnosti?? Tré ho k tomu určitě donutil:D:D!!! To jinak není možné...Tré to je starej úchylák!!!:D:D:))
Musím říct, že když jsem se dívala na video, kde se Brian olizuje se Stefanem (Placebo), tak mi to nějak nechutné nepřišlo...(taky jsem starej úchylák. Aspoň, že to přiznám...:D) Ale u Billieho a Trého mi to příjde fakt divné...až mi z toho vlasy vstávají na hlavě....

1 komentář:

Pájja řekl(a)...

nádhera...já vždycky říkala že ti dva patří k sobě :-* .....ne sranda....no je to zajímavé no :)