21 října 2009

Vzpomínky - Z mého Deníku (2 část seriálu)

No a tak je tu zase další zápisek z mého Deníku. Navazuje na ten první(SRPEN-Vzpomínky- Z mého Deníku), který tu už byl publikován, stalo se to totiž hned druhého dne! Zase jsme hráli ten "mimomísní" basket ve třech! Takže opět mocná 3!:D
(minimální cenzura+minimální úpravy textu)

Z mého Deníku 11.Října 2007
No tak dnes teda byla prdel! Zase jsme házeli (balonem), u čehož jsme se teda dost bavili! Pepe zas dělal debila a já měla na hubě saze! Pak jsme šli pomoct mamce, okuchat dýně. No a potom, když už jsme zůstali na dvoře sami, jsme si začli házet s vajcem. To byl Extrém!!! Pája měla strach, tak jsme si házeli jen já a Pepe, takovým krutějším způsobem! No, poté jsme si házeli znovu a všichni, ale už s novým vajcem:-)! Potom, co nám vejce spadlo, jsme už jen hráli na třetího, u toho jsme se taky skvěle bavili! Pak už nám ale byla taká kosa, že jsme se rozešli dom.

No.. zápisek je už starší a tenkrát jsem se vyjadřovala trochu jinak...:D Zpátky k té "házené s vejci"! To byl další z našich nápadů...obě vejce se samozřejmě rozbila. Mamka mi pak druhý den oznamovala, že v okolí musí být zase nějaká kuna, protože ze tří vajec v králičárně zbylo přes noc jen jedno. Tak jsem se potichu smála a radši nic neřekla...

Žádné komentáře: