27 prosince 2009

Rok 2009

Rok 2009 už zanedlouho skončí...Tenhle rok nebyl o moc lepší než ten minulý...taky stál celkem za hovno, ale! Skvělý byl určitě taky!!! A to koncertem VF...novým CD Green Day, Placebo, Vypsané FiXy...pak fesťákem Rock For People 09 a konkrétně koncertem Placebo, čímž se mi splnil sen:D...pak skvělým fesťákem v Ostravě, kde jsem poznala Anet:)...opět koncertem VF a pak HS...kde jsem se blíže seznámila s některýma lidma a poznala Maroše...:D...a také musím zmínit after party po Posledním Výstřelu, to jsem se s některýma lidma seznámila ještě víc....
No...špatné časy těch bylo hodně...o dost více než těch dobrých a ani je tu psát nebudu...ty nejhorší jsou tu na blogu stejně napsané....Hlavně mě zklamal jeden člověk, na kterého jsem si udělala vlastní názor, takže u mě končí...
Přichází nový rok a s ním končí staré časy, protože naše mocná 3 už v roce 2010 nebude a i když se všeci tři sejdem, tak to bude jen nějaká náhodná sešlost za "zeleným" účelem nebo nějakým jiným...to už je mi jedno, protože s novým rokem přichází něco nového:D...nová naděje...:D asi mě teď nechápete, ale Pája určitě ví:D...
No doufám, že roky kdy se to sralo už konečně budou za mnou a příjde zas rok, na který budu vzpomínat s úsměvem!
Všem přeji do nového roku 2010 co nejvíce štěstí, zdraví, lásky, pohody, úsměvů, radosti...no všechno nejlepší!!!

Žádné komentáře: