18 ledna 2012

Dymytry

Tak už se to tu snažím hodit od neděle, ale pokaždé sem u psaní usla..tak snad dnes :D 
v sobotu jsme byli ( já, Adé a Mičin) v Kofole na Dymytry... ( já je totiž poslední dobou poslouchám uplně mega moc) 
celý den jsem nestíhala, a tak sme se do KMC dostali až něco po osmé.. vůbec to nevadilo, protože to zrovna hráli Tartaros a po nich Hand Granade, dvě kapely, které nás ten večer vůbec nezajmaly. Seděli jsme teda v hospodě, pili pivo a kecali... bylo tam strašně moc známých lidí, a tak vždycky za náma někdo došel, po chvilce zas odešel a vystřídal ho někdo jiný... do sálu jsme šli až když Hand Granade dohráli a Dymytri si začli nosit svoje věci na podium.. všude bylo nechutně málo místa už před začátkem koncertu, a tak když začli hrát , stal se tam z toho malého prostoru jeden velkej masakr :D I když se mi Dymytry zdáli lepší na NPH i na MORu , tak tenhle koncert nebyl vůbec špatnej, ale ten nedostatek místa mě sral hodně, bo několikrát sme se hlavou srazili s lidma okolo...( že Adé ??? :D ) , ale potom, co chvilkové zatmění před očima přešlo, pokračovalo se dál.. až sem si říkala že na tom nejsu už uplně nejlíp, bo ke koncu už sem nemohla ani dýchat :D ... po koncertě jsem to chvilu rozdýchávala na lavičce opřená o Adé, a pak jsme šli zase do hospy, kde jsme zůstali až do doby než se všichni rozprchli dom... 
Detaily z akce popisovat nebudu... bo to se nehodí někam veřejně psát ....  :D:D:D:D

1 komentář:

Adéé řekl(a)...

:D :D :D joó ty detaily :D no dobrá rána...