01 února 2012

Ples letos

No... zajímavé... 
Je zajímavé, že když přijde jedna osoba a chce zamluvit 4 místa na ples, tak je odpálkovaná a je jí řečeno, že lístky na ples se budou prodávat až od 8. února....
Po této osobě přijde další osoba, která chce také zamluvit místa na plese a ihned má k dispozici stůl pro 10 osob...
Jsem velmi ráda, že můžu žít ve vesnici, kde si je každý občan roven a kde nikdo nehledí na to, jak je kdo majetný... A jsem ráda, že zde mají všichni rovné šance a nikdo nemá protekci. :) Krása, krása....




První zmíněná osoba není moje mamka... Ale i přesto na to letos serem, bo loni mi to stačilo! Starousedlický ples patřil do starého kulturáku, kdy byli všeci rádi, že se zaplnil.... ale teď? Nemá cenu to tu řešit...
Asi jsem teď zklamala hodně lidí, co se těšili, že mě budou moct provokovat... :)


Všem, co letos jdou na ples starousedlíků přeji, aby si jej užili, jak nejvíc to jen půjde ;) :) :* :* :*

Žádné komentáře: