05 června 2012

něco málo k Majálesu




Brno majáles 11.5. 2012
Už den předtím jsem skoro nespala, barvila jsem si vlasy a říkala si, že chodit spát nemá cenu, nakonec mě ale začla bolet hlava, a tak jsem šla na dvě hodiny spát.. budík mi zvonil ve 4 ráno a začla velká nestíhačka :D stihla jsem co se dalo a něco okolo třičtvrtě na 5 vyběhla z baráku, před bránou už stála temně oblečená Adé a šly jsme na bus do Krnova. Na autobusáku jsme chvilu čekaly, ale pak bus přijel, my nastoupily a začala ta nekonečná cesta do Brna.. do Šternberku to bylo ještě tak nějak v klidu, ale pak se mě začlo chtít spát, tak sem chvilkami zadírala, bus se cestou plnil a zase vyprazdňoval, a bo jsme seděly uplně vzadu, sedla si mezinás jakási tlustá ženská, pak zase vystoupila a vystřídala ju jakasi mladá odbarvená divná holka s potetovanou nohou a trapnýma botama. Ta tam byla až do Brna.. Po příjezdu na ÚAN jsme si sedly k jakémusi baráku a namalovaly si oči. Taxikáři, kterých tam bylo všude jak najebaných jen divně čuměli :D
Potom jsme se vydali hledat to místo, kde se měl Majáles konat..ano, po třech hodinách sme došly na místo :D obešly jsme snad půlku Brna, a po tom co jsme došly ke hřbitovu nás napadlo podívat se mapu :D ( my se na ni chtěly podívat už na začátku, jenže tam nikde žádná nebyla ) tak jsme šly zase zpět a po cyklostezce se vydaly do komárovské části Brna.. cesta byla mega dlouhá a slunko až přehnaně akční, takže sme se doslova smažily za chůze.. kolem furt projížděli cyklisti a my kutily nad tím jaké to je mít koule :D u jakési fabriky jsme odbočily z cyklostezky a došly jsme k nějaké autodílně či co to bylo, z tama už to bylo kousek na hlavní cestu, na které jsme se konečně dozvěděly že jdem dobře J když jsme došly k areálu Hněvkovského skoro nikdo tam nebyl, jen hromada pořadatelů s majalesovskýma tričkama. Tak jsme přešly cestu, sedly si na obrubník a čekaly až dorazí Anet a spol. Asi po hodině a půl dorazili, a všeci jsme se vydali dovnitř. Od té doby nás byl 5 ( já, Adé, Anet, Lucka a Domin) všeci u vstupu prošli v klidu, jen mě prohledávali jak kdybych měla na čele napsané že su terorista :D naše první kroky směřovaly k hajzlům a k vodě, pak až se šlo prozkoumávat okolí :D u stánku s věcma kapel jsme si koupily placky, a Anet tričko VF Hrdinové nekecaj ! pak jsme si tam zevlili a chodili z místa na místo.. první kapela na kterou jsme se šly podívat byla Cross the line, a to jen ze zvědavosti bo v ní hraje Vitas J ještě jsme zašli na Pipes and pints , od kterých jsme zhlédli zvukovku a šli se najest.. koncert Polemiců jsme proseděli na zemi s jídlem. Po nich jsem šla já s Adé na Tleskač a Anet se zbytkem šli na UDG.. Tleskači byli parádní J chvilu jsem uvažovala nad koupí jejich trička, ale pak to stejně vyhrála VF a já si pořídila Hrdinové nekecaj :D pak už se šlo na Fixu. Na Gambrinus excelent stage zrovna dohrávali Wohnouti a my se snažily dostat co nejvíc dopředu, nakonec jsme zakotvily tak ve třetí řadě.. to bylo poprvé co jsme zaregistrovaly ten hnusnej hustej prach, který začínal pod nohama pogujících lidí a šířil se všude do okolí.. Anet se pak nějakým zázrakem dostala dopředu :D. Wohnouti odešli a vystřídala je Vpsaná Fixa J Takovej masakr nebyl snad ani tenkrát na Rock for people..koncert byl sice šílenej, ale krásnej !!! asi po pátem songu jsem to s Adé vzdala a odešly jsme kousek dál z toho hlavního masakru, protože to co tam ti lidi dělali to už ani nebylo pogo, to bylo prostě debilita ožralých vysokoškoláků co do sebe žduchaj a nehledí na okolní lidi co se přišli podívat na kapelu a ne se žduchat s něma.. navíc teho prachu furt přibývalo a nedalo sa tam dýchat…takže jsme zbytek fixí jízdy sledovaly trochu z povzdálí, ale taky dobré protože tam se dalo aspon normálně zapařit J.. pak už i Márdi začal z toho prachu kašlat, a to už je co říct, bo podium bylo celkem daleko.. jízda to byla skvělá, dokonce Mejňák dostal od Márdiho pusu :D…………Po fixe se začli chystat Ine Kafe, ale potom co vedle nás hodil jeden týpek šavlu sme se rozhodly, že ideme pryč, a že na HS se tam pak snad nějak dopředu dostanem.. šly jsme se umýt a nadýchat normálního vzduchu.. zpět jsme se vrátily až tak v polovině koncertu tých slováků a stály uplně bokem napravo od podia.. Lucka s Anet pořád  lozily na plot a vyhlížely Slíže..  furt je tam nebylo vidět, jen vzadu stála bílá dodávka a zaní stál podivnej člověk s cigaretou, kterej nám připomínal Borise.. jo, byl to Boris! :D bo Adé nechtěla asi zažít ten samej masakr co na Fixe, tak zůstala tam naboku a já s Anet a Luckou jsme se vydaly do davu lidí prodírat se do prvních řad :D Ine Kafe dohrávali poslední přídavek a lidí pomalu odcházeli, což bylo dobře.. podařilo se mi dostat uplně dopředu a Anet s Luckou stála zamnou.. to už po podiu začal pobíhat Maroš s Lacem a Marek si zvučil bicí…HS začli hrát, prach už nebyl, nebyl to ani masakr, byla to krása! Krása nesmírná ! J… po pár sonzích si nás všiml Laco, potom i Maroš, a pak nás laco ukázal i Štefkovi :D
Po slížách šla Lucka s Dominem na Čoko Voko, a my tři se šly umýt, bo to byl hnus :D pak se od nás Anet odpojila že jde za něma, a já s Adé šla spátky před stage kde hráli slíže… cestou u stánku s pivem sme potkali Borise :D takovej mazec….nikdo z hs nevěděl že tam bude, lidí jak cyp a navíc tma, a on nás stejně poznal J tak sme s ním chvilu kecali.. on do nás furt valil že sme mimo, že jestli sme ožralé nebo zhulené… nakonec uznal že najebaný bude asi on :D pak sme se rozloučili a šly zase dál… když se Anet s luckou a dominem vrátili, zašli jsme koupit jídlo a šli z tama pryč k Lidlu, bo tam je měl vyzvednout anetin taťka.. rozloučili jsme se, a já s Adé pomalu vyrazila hledat vlakáč..Brno i v noci bylo plné lidí, čekání celou noc na vlak bylo nekonečné, byla mi zima a chtělo se mi spát.. asi 3 hodiny jsme seděly na lavičce kusek od vlasáče, kde Adé něco sepisovala a já jsem spala, pak tam dojely dva autobusy z hodně divnýma lidma :D ve 4 ráno už konečně otevřely vlakáč a my šli ještě na hodinu čekat dovnitř, bylo tam tepleji J něco po páté ráno nám jel vlak, kterej byl uplně plnej.. cesta byla úúúplně nahovno, vlak stavěl snad uplně všude a na každé zastávce jsem se vzbudila…
Po příjezdu domů jsem ze sebe sundala ty hnusné špinavé zaprášené hadry, dala si sprchu a šla jsem spát…. 

2 komentáře:

Adéé řekl(a)...

:D zapoměla si ještě zmínit, že všude byli strašně divní a na pohled vyjebaní lidi :D :D a že sem za váma v půlce HS nakonec došla...voe nechápu, jak jsem to mohla podniknout, když jsem vůbec nevěděla, kde jste... :D

Adéé řekl(a)...

Thanks :-)