07 prosince 2012

Garbage


Nevím, jestli jsem tady už o téhle kapele psala nebo ne... :D Ale musím sem o ní něco napsat! Už víc jak dva roky na ní jedu :D 

Je to skotsko-americká alternativně-rocková kapela založená roku 1994. Čtveřici členů tvoří skotská zpěvačka Shirley Manson a američtí hudebníci Duke Erikson (basa, kytara, klávesy, bicí), Steve Marker (kytara, klávesy) a Butch Vig (bicí,slavný producent Nirvany - Nevermind, The Smashing Pumpkins, Green Day, Foo Fighters...a dalších)


Jejich první album Garbage vyšlo v roce 1995 a je moc dobré. Dále následovalo roku 1998 album Version 2.0, které je asi nejlepší i pro mě....po něm vyšlo v roce 2001 album Beautiful Garbage, které se mi líbí nejméně... Jako předposlední roku 2005 vydali (taky moc dobré) album Bleed Like Me, v roce 2007 následovala výběrovka Absolute Garbage a nyní po dlouhých 8 letech se Garbage znovu ukázali na scéně s albem Not Your Kind of People, které se při prvním poslechu jeví, jako že je strašná popová slátanina, ale už při druhém poslechu začnou být nejméně 4 songy nemožně chytlavé :) Je to moc dobré album!

A jak jsem se k této skupině dostala? Samozřejmě, že jsem se k nim dostala úplně stejně, jako jsem se dostala k dalším mým oblíbeným ("měkčím") kapelám. :D A to díky mému bratrovi! :D Nedá se zapomenout, jak si koupil auto a celý nadšený si v něm jen tak vyrážel na projížďky a mě občas přibral s sebou. No a tenkrát mu tam, jako jedna z mnoha skupin, hráli Garbage....
No a jak já vlastně nemám ráda zpěvačky a kapely se zpěvačka, tak hlas Shirley Manson se mi strašně zalíbil a do hudby Garbage jsem se úplně zamilovala (ta basa...:)). :) :D

:D ...Kdo mě nezná, nepochopí... :D


Foto: net

Žádné komentáře: