06 prosince 2012

Plánované Příspěvky

No! Mám v plánu sem hodit tolik různých článků! Tak jsem zvědavá, jestli sem hodím aspoň jeden z plánovaných :D 
Mrzí mě ale, že Pája už sem skoro nechodí... :( takže budu muset asi začít dopisovat HS...což je skoda, bo Pája by to napsala moc dobře...
Jinak k plánovaným článkům, budu se vracet trochu do minulosti...nebo spíše hodně :D abych aspoň trochu dohnala, co se tu zameškalo... :) Jelikož už mám v tom, co tu je a co tu ještě není, trochu zmatek, budu ráda, když se mi nějaká stížnost na nenapsaný článek objeví v komentářích nebo na FB... :)


Obrázek jen tak... schválně, kdo ho zná??? :D


A k tomu ještě přidám: Turné HS 2013 jaro :)

BŘEZEN

14. 3. Ostrava (hala Tatran)
15. 3. Šumperk (Kulturní dům)
16. 3. Herálec u Hlinska (Kulturní dům)
21. 3. Třinec (Kulturní dům)
22. 3. Frýdek Místek (KD Válcoven plechu)
23. 3. Jindřichův Hradec (KD Jitka)
27. 3. Praha (Incheba Arena)
29. 3. Ústí nad Labem (Kulturní dům)
30. 3. Valdice (Kulturní dům)

DUBEN     

30. 4. Vsetín (Kulturní dům)

KVĚTEN

03. 5. D. Benešov u Opavy (Kulturní dům)
04. 5. Prostějov (Kulturní dům)
07. 5. Kunovice (Sportovní hala)
10. 5. Česká Lípa (KD Krystal)
11. 5. Jablonec nad Nisou (Eurocentrum)
16. 5. České Budějovice (KD Vltava)
17. 5. Kolín (Kulturní dům)
18. 5. Kralupy nad Vltavou (KaSS)
23. 5. Plzeň (Plaza Open Air)
24. 5. Loket nad Ohří (amfiteátr Loket)
25. 5. Kadaň (KC Orfeum)
28. 5. Brno (hala Vodova)
31. 5. Beroun (areál pivovaru)

ČERVEN

 01. 6. Opočno (zimní stadion)

Žádné komentáře: