05 ledna 2013

2013 konec :(


Tak máme nový rok....
Zatím nic příjemného :( 
Definitivně jsem odešla ze zkušebny...protože vývoj naší kapely Why N@t se odchodem ze zkušebny na Opavské (kde to vypadalo na fakt dobrý rozjezd) nějak zastavil a spíše upadl... Jediné, co mě na tom všem fakt mrzí je, že jsem tomu dost věřila a že jsme neměli ani jednu možnost zahrát naživo, teda možností bylo dost ale nevím proč se ani do jednoho koncertu nakonec nešlo.... No...důvody proč to tak upadlo a proč se nehrálo atd.. těch je hodně a každý kdo "nás" znal a zná si o tom myslí a ví své....
Takže konec Why N@t, nebo aspoň Why N@t beze mě... jestli bude tato kapela dál pokračovat, tak s tím stejně nic nezmůžu, protože je mi jasné, že songy, co se v téhle kapele vymyslely, budou dál hrané a dál pouštěné spoustě lidem...a že to jsou HODNĚ dobré songy! Ale já už u toho nebudu. :( 

WHY N@T

11. března 2011 - 24. prosince 2012

Celé toto uskupení vzniklo zcela nenadále a s maximálním nadšením. Bylo to jedno z nejúžasnějších období mého života zatím, během něhož jsem začala chlastat, pořádně hrát na basu a další jiné věci :D Občas se to pořádně zvrhlo :D... :D 
Hodně mi tato zkušenost dala, i když se občas naskytly nepříjemné chvíle. Ale se všichni 3 jsme si v kapele dost dobře sedli :) Naše hraní bylo plné energie a emocí a brutálních nápadů (Robin je Bůh :D :D ) Kdo nás někdy viděl a slyšel, určitě souhlasí! 
Rok 2011 byl pro naši kapelu tím určitě nejlepším, kdy to vypadalo fakt nadějně! Všichni jsme tomu věřili a bylo to dost znát. Na podzim jsme se dokonce vydali všichni společně do Olomouce, kde se plánoval náš první koncert... :)

dokonalé a rozjeté zkoušky začátků Why N@t :)



jaro 2011 :)


nahrávání songů na podzim 2011


poslední zkouška kompletní Why N@t začátek jara 2012


Pak přišlo období jara roku 2012, kdy jsme se museli zničehonic rozloučit s naším bubeníkem, který se odstěhoval celkem daleko a tak jsme se museli přestěhovat z obrovské zkušebny u Jysku do miniaturního prostoru ke dvěma kapelám do domu Lesy ČR... tam jsme hráli jen ve dvou a normální zkoušky byly snad jen dvě...jinak se chlastalo...atd... :D Ale celkem v pohodě, dokud nepřišel velice zvláštní důvod od zde hrajících kapel, proč máme odejít. No jo... holt jim asi došlo, že bez nás bylo více místa, ale mohli nám to říct normálně a né z nás udělat čuráky... :( 
Tak nastala velice dlouhá pauza....bez zkušebny, bez bicmena, bez motivace....
A pak v srpnu 2012 přišla nová naděje, nový bubeník, nová chuť do hraní v nové zkušebně na Opavské, kde jsou snad všechny nejznámější krnovské metalové kapely! Jo srpen byl měsíc extrémních akcí, kdy jsme první týden nové zkušebny jenom prochlastali a pro h..... :D jo bylo to moje nejzvrhlejší období :D druhá půlka léta byla parádní...ráda tam na to vzpomínám :) na večery s Empire Of The Sun :D :D :D a na večer s Baronkem, Marťou a E.O.T.S. :D :D :D To byly vždycky šílené nápady :D :D :D jáj..............

léto 2012

No a pak znovu odešel bicmen :( tak jsme se opět stěhovali... zpět k Jysku.... měl to být další nový posun vpřed, ale nakonec to skončilo jak to skončilo....hodně lidí, žádné pravidla... (nic proti těm lidem tam teď, některým :D ) No nemělo to už smysl, abych tam dál chodila...bohužel.

No takže, snad si ještě někdy zahraju v nějaké kapele, protože CHCI HRÁT!!!! A kurevsky mě to baví!!!
Ale moc šancí tomu nedávám, neboť znám názory na baby v kapele..... :( a celkem mě to sere :( Asi se nechám přeoperovat! :D :D :D



Žádné komentáře: