14 února 2013

Hodně "ujetej" seriál



No v poslední době jsem začala ujíždět na britských seriálech :D 
Poté, co jsem všechny série The It Crowd shlédla asi 4x, jsem si řekla, že je čas sehnat si už nějaký jiný sitcom, nebo mi z teho jebne... :D 
No a vzpomněla jsem si, jak jsem asi před půl rokem jednou v noci náhodně na ČT2 viděla jeden díl nějakého totálně nenormálního seriálu. Tak jsem si ho nyní vyhledala na netu a zjistila jsem, že se jmenuje The Mighty Boosh a že je to ještě větší úlet, než jsem si tenkrát myslela!
Ten seriál je úplně jetý, totálně mimomísní!!!  :D Nevím, na čem ti tvůrci (představitelé dvou hlavních postav) jedou, ale ten "materiál" musí to být hodně krutý! :D

představitelé dvou hlavních postav Julian Barratt alias Howard Moon a Noel Fielding alias Vince Noir.

Ale jinak je seriál plný neuvěřitelných až nemožných situací. Ty jsou dokreslené pestrobarevnými někdy extravagantními kostýmy a stejně barevnými kulisami. Taky se v každé epizodě vždy objeví jeden ústřední (též úplně šílený) song, který si pak kolikrát musíte zpívat po zbytek dne. :D 

 ...a tady už všichni...

Myslím, že pokud nechcete brát drogy, ale chcete poznat jejich účinky, podívejte se na tenhle seriál! :)

Kdo neuvidí, nepochopí... :D


Foto: internet

DODATEK 
můj neoblíbenější song ze seriálu: http://www.youtube.com/watch?v=NF7sx_EJkQY   :D :D :D

Žádné komentáře: