14 října 2014

Takových večerů to chce víc!

a oni asi fakt budou ! :D:D:D ( jako ty večery) :D
Začalo to nevinně, po čtyřech týdnech dvanáctek v práci mám konečně volno, takže i přesto že sem nemocná mi došlo, že to přece jen tak nemůžu odzevlit doma! takže jsem napsala Adé jestli nebude k večeru v Krnově že by jsme zašly na pivo, a ona odpověděla smskou, která mě naprosto zničila ! :D Sice jsem se dozvěděla že v Krnově dneska není a nebude, ale zato jsem zjistila, že jsem si na ni vzpoměla zrovna v době kdy je na hajzlu :D ... po pár smskách jsme se dohodly že na pivo pujdem do Brantic k Vojtovi !
                                                                     Takže první pivo
                                                                      Druhé pivo (v tuhle dobu jsem zjistila že to pivo léčí, bo po dobu co jsme tam byly jsem nepotřebovala ani jednou smrkat :D )
                                                                         Třetí pivo ( To už bylo něco po deváté hodině a my se rozhodly jet domů, v plánu ale bylo jít ještě k Adé! ) Zaplatila jsem, Adé mi oznámila že jsem zmrd ( potěšující! )  :D napsala si na ruku poznámku že zítra za nás platí ona a jely jsme.
 Dorazily jsme k Adé, kde vytasila panáky ferneta, každá po jednom jsme se vrátily opět k pivu



 A aby vubec u nich pod přístřeškem bylo světlo , musely se zapálit svíčky, které jsme vrayili do mini hajzlů. To už přijel z práce Cabban a přidal se k nám.
 Cesta po tmě k Adé na záchod byla též zajimavá, nejenom že tě hned mezi dveřma seřve husa v krabici, ale i při chcaní tě děsí Manson :D



Nakonec to všechno dobře dopadlo a já v pořádku dolezla domů :D ted ležím v posteli a píšu tuhle sračku, je dobré že nemusím ráno vstávat ! :D jestli výjdou naše plány tak tenhle týden bude stát zato , a jestli jo, tak tu o tom bude  ještě napsané ! slibuju !!!!!! (možná kecám) :D

Žádné komentáře: